Saturday, January 14, 2006

In a yellow submarine?


In the town where I was born
lived a man who sailed to sea
And he told us of his life
In the land of submarines
So we sailed up to the sun
Till we found a sea of green
and we lived beneath the waves
In our yellow submarine
We all live in a yellow submarine...
(Beatles, 1968)

Het geel van de onderzeeër neigt naar oranje, maar goed. Na vier dagen griep ben ik vanavond met collega kajakkers Sido en Joris en de kids Jelle en Lieke bij de zwembadtraining van Kanovereniging de Kromme Aar geweest. Mijn conditie is nog maar "zo zo", in ieder geval had ik niet echt de rust om lekker te oefenen. Dat geeft niet: vanavond was ik er ook vooral samen met Jelle en Lieke.

Ondertussen heeft Sido een bijzonder fraaie eskimorol gedemonsteerd, zeer beheerst, met het bovenlichaam plat op het voordek, de peddel blijft daarbij keurig op zijn plaats. Weer iets leuks om zelf te gaan oefenen! Hiernaast staat één opname van Sido's rol uit een serie foto's. Zodra ik iets handiger met Java-script en Html-codes ben, maak ik er een animatie van. Dat kan nog wel even duren..

No comments: